Nabízíme klíčovou roli v moderním zázemí s otevřenou firemní kulturou v rámci stabilní a přátelské firmy, kde Vaše práce má smysl.
CO BUDE VAŠÍ NÁPLNÍ PRÁCE:
- Administrativní podpora obchodního týmu (příprava nabídek, smluv, komunikace s klienty a dodavateli)
- Zpracování objednávek a spolupráce na fakturaci
- Vedení a správa relevantní dokumentace (evidence, archivace)
- Organizace schůzek, termínů a pracovních cest
- Úzká spolupráce s ostatními odděleními (výroba, ekonomické, logistika)
- Další administrativní činnosti dle potřeby
CO OD VÁS OČEKÁVÁME:
- SŠ vzdělání (ekonomického/administrativního směru výhodou)
- Zkušenost s administrativou či podporou obchodu vítána, ale není podmínkou
- Výborné komunikační a organizační schopnosti
- Pokročilá znalost práce na PC (MS Office – Excel, Word, Outlook)
- Samostatnost, pečlivost a zodpovědnost
- Znalost angličtiny na mírně pokročilé úrovni výhodou
CO VÁM NABÍZÍME:
- Pružnou pracovní dobu a flexibilitu
- 4 týdny dovolené, navíc 5 dní placeného volna o Vánocích a 4 sick-days
- Příspěvek na stravování a zdarma káva nebo čaj po celý den
- Odborné a jazykové vzdělávání, abyste se mohl/a neustále rozvíjet v oboru
V případě vašeho zájmu nás prosím kontaktujte naše personální oddělení na tel. 777 911 788 nebo emailu
personalni@avaps.cz.
Jsme AVAPS s.r.o., česká výrobní společnost s více než 26letou tradicí v oblasti požární bezpečnosti.
Naším posláním je chránit životy a majetek pomocí inovativních systémů, které splňují nejvyšší standardy
kvality. Zakládáme si na rodinné atmosféře, stabilitě a otevřenosti k novým nápadům.
Benefity
Máte dotaz nebo zájem o jinou pozici?
Kontaktujte nás pomocí formuláře.