Hledáme komunikativní, samostatnou a spolehlivou kolegyni / kolegu na pozici Recepční a administrativní podpora vedení společnosti, která spojuje reprezentativní roli na recepci s aktivní podporou managementu firmy v každodenní agendě.
Recepční činnost:
- Celodenní obsazení recepce – fixní pracovní doba
7:00 – 16:00 nebo 7:30 – 16:30 - Vítání návštěv, jejich ohlašování a uvádění do jednacích prostor
- Správa zasedacích místností a jejich připravenost
- Péče o tiskárnu, kávovar a kuchyňku, evidence obědů
- Příjem a evidence pošty, zajištění zásilek a komunikace s přepravci
- Rezervace hotelů, restaurací, letenek a jízdenek podle pokynů vedení
- Správa pokladny – proplácení cestovních příkazů, účtenek a faktur v hotovosti
Administrativní podpora vedení společnosti:
- Zajištění zápisů z porad a jednání
- Správa podpisové knihy a evidence dokumentů
- Organizace kalendářů členů vedení společnosti a koordinace schůzek
- Komunikace s interními i externími partnery dle požadavků vedení
- Spolupráce na organizaci firemních akcí a zajištění podkladů pro jednání
CO OD VÁS OČEKÁVÁME:
- SŠ vzdělání zakončené maturitou
- Praxe na recepci či v administrativě výhodou
- Výborné organizační a komunikační dovednosti
- Samostatnost, pečlivost, schopnost plánovat si práci
- Reprezentativní a vstřícné vystupování
- Dobrou znalost práce na PC (MS Office, výhodou zkušenost s informačním systémem)
CO VÁM NABÍZÍME:
- Smartphone, notebook a samostatné pracoviště
- 4 týdny dovolené + 5 dní volna o Vánocích a 4 sick-days
- Příspěvek na stravování a zdarma káva/čaj po celý den
- Odborné a jazykové vzdělávání
- Stabilní a přátelské pracovní prostředí s otevřenou firemní kulturou
V případě zájmu nás prosím kontaktujte naše personální oddělení na tel. 776 755 036 nebo emailu personalni@avaps.cz.
Budeme se těšit na případnou spolupráci!
Benefity
Máte dotaz nebo zájem o jinou pozici?
Kontaktujte nás pomocí formuláře.